Blogi

Meie töö on luua ideid | Meie ideed loovad lahendusi | Meie lahendused loovad äri

Branding

Ideid visuaalseteks blogipostitusteks

Visuaalne sisu huvitab inimesi. Instagram on populaarne. Pinterest kasvab jõudsalt. Kõikjal on infograafikud.

 

 

Näiteks saab Sony läbi Pinteresti rohkem liiklust, kui läbi Twitteri. Allikas.

 

Oma blogipostitustele piltide lisamine on lihtne, kuid mida saad sa veel teha? Kuidas anda endasi igavat infot, toodet?

 

Siin on mõned ideed visuaalse sisu loomiseks.

 

Visuaalsed nõuanded

 

Kuidas aidata klientidel osta toode nende nõudmistele? Kuidas saad olla kasulik, selleasemel, et müüa?

 

  • Pane klientide arvamused videodesse. Vaata kuidas teeb seda Evernote.

  • Tööta välja skeem/infograafik, mis aitaks selle lugejal teha ostuotsust. Vaata kuidas teeb seda Winefolly.

  • Selgitage teie toote põhidetaile, mida kliendid peaksid arvestama. Vaata kuidas teeb seda Survival-Goods.

  • Aidake neil mõista, kuidas teie toode töötab, luues vastava infograafiku.

  • Tooge välja peamised erinevused teie ja teiste toodete vahel. Infograafik vms, kus toodud välja erinevate toodete miinused, plussid.

  • Selgita välja kliendi probleemid. Millised on klientide valupunktid ja millist nõu saate neile pakkuda?

  • Loo visuaalne Kuidas-juhis. Pane oma kasutusjuhendid joonistesse ja fotodesse.

  • Loo visuaalne Kuidas-mitte-teha-juhis. Too esile olulisemad vead, mida tehakse. Vaata kuidas teeb seda Neomam.

  • Ole abivalmis ja anna tasuta nõu. Seda infograafiku vm kujul.

  • Näita, kuidas sinu toodet kasutatakse või kuidas seda tehakse.

  • Jaga huvitavaid fakte oma toote kohta. Vaata kuidas teeb seda Coca-Cola.

 

Jagades visuaalset teavet oma valdkonnast – näitad oma teadmisi

 

 

Lavatagused stseenid jm

 

  • Tähista ettevõtte sünnipäeva ja saavutusi. Vaata infograafikut Kindle kohta.

  • Näita pilte või videosid nt mõnest uuest toote arendusprotsessist.

  • Näita inimesi brändi, ettevõtte taga. Jaga pilte igasugustest üritustest või tegevustest.

  • Näita oma toodet kummalistes kohtades.

  • Tutvusta uusi meeskonna liikmeid.

  • Mine populaarsete asjade, ideedega kaasa – isegi, kui see on kõrvaline tegevus ja lihtsalt lõbu pärast.

 

Kokkuvõte

 

Et luua visuaalset sisu, tuleb mõelda kaugemale. Tutvu oma klientide ja nende väljavaadetega. Mõista, millest nad unistavad, mis neid paelub ja mis hoiab neid öösel üleval.

 

Ole abivalmis ja jaga oma teadmisi.

 

Näita oma isiksust.

Bookmark and Share